1402-08-05 21:27
200
0
87163
خطیب جمعه شهرستان آق‌قلا:

جهاد تبیین رمز موفقیت در جبهه جنگ شناختی است

خطیب جمعه آق‌قلا از جهاد تبیین به عنوان رمز موفقیت در جبهه جنگ شناختی یاد کرد و گفت: جبهه فرهنگی انقلاب باید مراقب باشد.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: مهمترین و اصلی‌ترین سفارش امام حسن عسکری (ع ) دعوت به تقوا است، تقوی یعنی خودداری از انجام گناه که نتیجه عاقبت‌اندیشی است و از نشانه‌های مومنین و متقین نگرانی نسبت به عاقبت است.

به گفته وی؛ ایجاد و گسترش روح تقوی در اجتماع یکی از عوامل بسیار مهم، در روند تکامل معنوی جامعه است که نباید نسبت به آن والدین غافل باشند.

حسینی افزود: تربیت نوجوانان در تراز انقلاب اسلامی مصادیقش حسین فهمیده‌ها و ۳۶ هزار شهید هشت سال دفاع مقدس هستند که جریان صهیونیسم جهانی و سران رژیم جعلی اسرائیل، از اسم شهید فهمیده وحشت دارند.

وی خاطرنشان کرد: جبهه فرهنگی انقلاب باید مراقب باشد در ورطه جنگ شناختی دشمن نیفتد و حوادث جاری آنها را به خطای محاسباتی و تحلیل‌های انفعالی نیندازد و باید هوشیار بود.

خطیب جمعه شهرستان آق‌قلا در پایان گفت: پرورش انسان در بستر جامعه و برای جامعه به این معنا که افراد بتوانند در کنار یک دیگر و برای نیل به یک هدف واحد بصورت هماهنگ تلاش کنند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.